sâmbătă, 2 aprilie 2011

Iti multumesc

Iti multumesc de apa si de paine
De ziua de ieri, de cea de azi
Si de ce va fi maine
Caci prin toate numai harul Tau ma tine

Iti multumesc de vremurile ce-au trecut
Si de vremurile ce-o sa vina
Caci in orice vreme Tu mi-ai fost
Scut si adapost

Iti multumesc de clipele in care am ras
Si de clipele in care am plans
Caci  in bucurie si in necaz, Tu ruga mi-ai ascultat.
Si alaturea mi-ai stat

Iti multumesc pentru atunci cand din Duhul Tau mi-ai daruit
Si pentru atunci cand am fost daramat si obosit
Caci doar Tu prin al Tau cuvant
M-ai ridicat, m-ai zidit si m-ai intarit

Iti multumesc pentru tot ce in viata, pentru mine ai facut
Pentru tot ce a ramas neimplinit
Pentru raspunsul ce nu l-am primit
Caci prin toate cu Tine am biruit

Iti multumesc ca Tu esti Tatal meu
Si ca m-ai facut copilul Tau
Si te rog ca sa ma ti mereu
Pe bratul Tau de Dumnezeu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu