sâmbătă, 19 martie 2011

Si daca maine

Si daca maine va mai fi o zi,
Cu cer senin,
Cu soare,
Fara vant,
Cu vazduhul de miresme plin,

Ma voi bucura in Domnul,
Ma voi bucura cu ei,
Ma voi bucura...
Ma voi bucura cu fratii mei.

Si daca maine va mai fi o zi,
Cu norii,
Cu ploi,
Cu furtuni
Si ceata,

Ma voi bucura in Domnul,
Ma voi bucura cu ei,
Ma voi bucura...
Ma voi bucura cu fratii mei.

Si daca maine va mai fi o zi,
In care toti m-ar parasi,
Vrajmasi cu ura m-ar huli,
Iar fratii mei cu pietre m-ar lovi,
Si la pamant m-ar dobori,

Ma voi bucura in Domnul,
Ma voi bucura tot mereu,
Ma voi bucura ca pot sa indur si eu,
Cum a rabdat si El pe cruce in locul meu.

Ma voi bucura in Domnul in orice zi,
Il voi lauda,
Cat voi trai pe acest pamant,
Caci cred in Sfantul Lui Cuvant,
''Intotdeauna Eu cu tine sunt!!,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu